پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226329
استفاده بي رويه از فضاي مجازي انديشه و تفکر بشريت را نابود مي کند
تاریخ انتشار : 1395/06/23 19:53:43
نمایش : 1028
شاعر، نويسنده و نامزد جايزه نوبل کوچک جهان هانس کريستين اندرسن در سال 2018 گفت: استفاده بي رويه از فضاي مجازي و غرق شدن در مثلث برمودا مساوي با نابودي انديشه و تفکر بشريت است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرهاد حسن زاده روز سه شنبه در همايش ادبي 2 پنجره در شهرکرد با اشاره به گسترش فضاي مجازي در جهان افزود: امروزه مثلث برمودا شامل موبايل، مبل و اينترنت است که ذهن ها و تفکرات افراد را مي بلعد.

وي با بيان اين که انديشه و تفکر انسان موجب تمايز وي است، اظهار کرد: با استفاده بيش از حد از فضاي مجازي و رسانه هاي مجازي نبايد اجازه دهيم که اين وجه تمايز از بين برود.

مديرکل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختياري نيز گفت: همايش ادبي 2 پنجره از مجموعه برنامه هاي مديريت آفرينش هاي ادبي کانون است که هر سال زمينه ديدار نويسندگان آثار ادبي و کودک و نوجوانان را فراهم مي کند.

فرزاد رحيمي افزود: ارتقاي سطح ادبي، توسعه فرهنگ مطالعه در بين اعضا و آشنايي کودکان و نوجوانان با نويسندگان بزرگ کشور از اهداف برگزاري اين همايش است.

وي گفت: بهترين سن ايجاد مهارت هاي مختلف در کودکان از جمله فرهنگ کتابخواني، نويسندگي و خلاقيت در کودکي است که بايد اين فرهنگ را گسترش دهيم.

رحيمي با اشاره به حضور 200 نفر از اعضاي اين کانون در اين همايش خاطرنشان کرد: در اين همايش کتاب 'زيبا صدايم کن' اثر فرهاد حسن زاده از ديدگاه زيبايي شناختي نقد و بررسي مي شود.

وي گفت: اين همايش يکروزه در 2 بخش افتتاحيه و نشست تخصصي برگزار مي شود.

25 هزار کودک و نوجوان عضو کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان چهارمحال وبختياري هستند.

منبع:ايرنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html